Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2009.03.24. 21:28 Lampion

5.

 

 

 

 

Mint írtam az esküvőnkig nem kapott meg engem, így a nászúton már annyira kívánós volt, hogy nem lehettet féken tartani a szenvedélyét. Szüzességem elvesztése kis fájdalommal és vérzéssel járt, így mással kellet csillapítani bujaságát. Reggel, mikor felébredtünk lágy cirógatások közben beszéltük meg, hogy mit fogunk csinálni reggeli után. Egy sétát szerettünk volna tenni a városban, és meg akartuk nézni a főbb nevezetességeket, de annyira nehéz volt fölkelni, és ahogy ujjai lágyan le és föl haladtak a testemen nem akartam mást, csak szorosan ölelni. Szemében láttam a vágyat, és segíteni akartam neki. De mivel csak elméleti tudás állt a rendelkezésemre nem mertem cselekedni. Mikor már nagyon felborzoltuk egymás kedélyét láttam rajta, hogy azt szeretné, megkönnyebbülésre vágyik. Mivel fájt az ülepem most nem dughatott oda semmit, de tudta ezt és nem neheztelt.

-         Mutasd meg, kérlek, hogy csinálod egyedül! Taníts meg engem is, hogy neked mi a jó!

Egyik kezével megfogta duzzadt hímtagját, és elkezdte húzogatni rajta a bőrt. Nagyon izgatónak találtam, ahogy egy nagy, erős férfi a nagy erős farkával játszik. Öröm volt nézni az arcát, ahogy megnyugszik.

-         Add a kezed!

Engedelmesen odatartottan a tenyerem, amit odahúzott magához.

-         Simogasd a heréimet nagyon óvatosan, majd kezd el cirógatni végig a péniszemet.

Én igyekeztem szót fogadni, és ő hátradőlt kényelmesen még én dolgoztam a férfiasságán. Eleinte gyengéden dédelgettem azt a kis kedves szörnyet, simogattam, masszíroztam, majd én is próbáltam a bőrt húzogatni rajta, kezdetben csak gyengén, majd ahogy telt az idő egyre erősebben és gyorsabban csináltam, és láttam, hogy ez tetszik neki. Nedves lett a kezem attól a pár csepp elő váladéktól, ami az örömtől és a megelégedettségtől került elő. Ahogy így dolgoztam egyszer csak az ő csípője is mozdult. Ritmusosan kezdte emelni is leejteni gömbölyded kis farát.

-         Nincs kedved megkóstolni kicsim? – kérdezte

-         Örömmel.

És már indultam is lefelé, hogy számban érezhessem óriási falloszát. Ő megfogta a fejemet, szó nélkül irányított, úgy ahogy neki a legjobban esett. Mivel nem tudtam tövig elnyelni férfiasságát, a kimaradó részeket kezem le föl mozgatásával igyekeztem ingerelni. Nagyon hamar meg is lett ennek a különös masszázsnak az eredménye. Egyik pillanatban eltolta fejemet, és kérte, hogy a kezemmel csináljam tovább. Én hozzábújtam, és úgy tettem ahogy kérte. Éreztem, ahogy egész teste megfeszül, és láttam, ahogy az ondó lüktetve távozott a testéből. Ekkor a keménységét vesztett hímtagot elengedtem, és néztem, ahogy egyre kisebbé zsugorodik. Kíváncsi voltam az ondó ízére, így hát hasa fölé hajoltam, és nyelvemmel elkezdtem szétkenni az oda spriccelő kis ondótócsákat. Mélyen érintett a kilövellés misztériuma, elbűvölt a férfi orgazmus csodája. Reggeli után elmentünk sétálni, és egész úton fecsegtünk, és boldogok voltunk, hogy együtt lehetünk.

 

Ahogy teltek a hónapok egyre több mindent próbáltunk ki, és egyre változatosabban kényeztettük egymást.

 


6.

 

 

 

 

Egyik évfordulónkon a vacsora után meggyújtottunk 20 szál gyertyát, és a frissen vetett ágyat igyekeztünk emlékezetes módon felavatni. Gyorsan ledobáltuk a ruháinkat, és egy szál fehérneműben álltam meztelen férjem előtt. Nagyon szerette a csipkés kelmét. Hozzám lépett, és belesúgta a fülembe:

-         Gyönyörű vagy!

Én megöleltem széles vállát, és élveztem, ahogy a derekamat simogatta. Végighúztam tenyeremet a karján, és megfogtam a kezét, és röpke csókot nyomtam az ajkára. Ekkor leültünk az ágy szélére, és ö gyengéden vízszintesbe helyezett. Mellém feküdt, és babrálni kezdett a ruha alól áttetsző mellbimbóimmal. Erre a csiklandós érzésre mocorogni kezdtem, mire ő lefejtette rólam a ruha fölső részét, és szájába vette mellbimbómat, lassan körkörösen nyalogatni kezdte, majd óvatosan szívogatta keblemet. Önkéntelenül mozdultam, és beletúrtam a hajába. Combját két lábam közé helyezte, és lágyan mozgatva ingerelte a csiklómat. Csodálatos érzés volt. Megkért, hogy mozogjak le föl, és mozgassam a csípőmet, ő csak nézte, ahogyan a lábára kenődik a ruhámon átszivárgó izgalmi váladékom. Csak mosolygott, és bíztatott, hogy ne hagyjam abba. Nem mozdult, csak a hajamat simogatta, és élvezte a látványt. A folyamatos mozgástól, és az élvezettől kipirulva néztem rá, és ziháltam, reménykedtem, hogy hamarosan az ő kérésére abbahagyhatom. De hiába vártam. Csendben simogatott, de nem szólt kivárta, míg egy apró orgazmus rázza meg kifáradt testemet. Kedvét lelte abban, ahogy kielégültem. Akkor hosszan, szenvedélyesen megcsókolt, és ajkát úgy a számra tapasztorta, hogy a vágy ismét szárba szökött bennem. Simogatta fenekemet, és közben letolta a fehérneműt, végig simítva így a combomat is. Ahogy felfelé tartott, a keze megpihent hasamon, megmarkolta derekamat. Gyengéd mozdulatokkal tépkedte a húsomat. Még mindig csókolt mikor a keze megpihent a mellemen, és egyszer, de szenvedélyektől átitatva erősen megszorította, és a csók végéig így is tartotta. Őrületesen izgató csók volt. Ahogyan engedett a szorítás, úgy vált le rólam az ajka. Felült az ágyon és az ölébe ültetett. Szerette nézni testem, megcsikizett, és szorosan magához ölelt. Éreztem a faromon hatalmas dákóját. Éreztem, hogy mit akar. Ahogy ott ült tudtam, mit kell tennem. Letérdeltem elé az ágyra, és halkan elkezdtem szopni a farkát. Ezt nagyon szerette. Simogatta közben a nyakamat, és mélyeket sóhajtott. Fölhúzott, és széttett lábakkal az ölébe ültetett, lassan a farkára emelt. Szépen fokozatosan ereszkedtem lefelé, és élveztem, hogy magamba fogadhatom őt. Mikor teljesen eltűnt bennem a pénisze megöleltük egymást, és úgy pihentünk néhány pillanatot. Aztán lassan fölfelé emelt, majd letette fenekem. Egyre szaporázta a tempót, és mikor én már közeledtem volna a csúcs felé ismét az ölelésébe zárva lenn tartott. Méltatlankodva, pihegve csókolgattam a vállát, és szinte könyörögtem, hogy rakjon meg. De ő nem ezt tette. Kihúzta farkát, és hagyta, hogy az ágyra feküdve könyörögjek, hogy jöjjön már, mert nem bírom tovább. Ő is zilált, láttam, hogy ő is akarja. Egy mozdulattal a hasamra fordított, és hátulról vezette hüvelyembe a férfiasságát. Nagyon élveztem, és amikor megmarkolta a puncimat éreztem, hogy hamarosan elmegyek. De nem mentem, mert a csiklómat annyira intenzíven ingerelte, hogy magam sem értettem, hogy miért, de nem sikerült elélveznem. Mikor elvette a kezét biztosra vettem, hogy elmegyek, de mivel kihúzta meredező botját ez az álom szertefoszlott. Szinte sírtam, hogy elégítsen már ki, de nem tette. Azt mondta, addig nem kapom meg legáhítottabb játékszeremet, amíg meg nem nyugszok. De ha szépen viselkedek, ismét megajándékoz vele. Kénytelen voltam lepihenni mellé, és kicsit tetszett is, hogy ő a főnők, Hátulról átölelt, és így feküdtük vagy egy percig. Aztán minden szó nélkül, úgy ahogy voltunk belém hatolt. Azt mondta, még ne mozogjak. Úgy éreztem ennyi is elég, legalább bennem van. Aztán lökött egyet rajtam, de még nem mozdulhattam. Látta, hogy szót fogadok, és ez tetszett neki. Egyre sűrűsödtek a lökések, ismét mozdulni akartam, de ő kihúzta. Egy pillanatra azt hittem megint büntibe kerülök, és reklamálni akartam, hogy nekem most már kell a farka, de megcsókolt, és ahogy a hátamra feküdtem már belém is vezette ismét kívánságom tárgyát. Úgy felkiáltottam, mint aki megnyerte a lottót. Ahogy közeledtünk az orgazmushoz egyre hangosabban nyögdécseltünk, egyre szaporábban kapkodtuk a levegőt. Mígnem egyszerre éreztük az orgazmusnak az egész szervrendszert lázba hozó szorítását. Hosszú, nagyon hosszú kéjérzés hullámzott át kiéhezett testeinken. Hátára fordult, még lihegett, én a mellkasára feküdtem, ránéztem, és egy puszival köszöntem meg ezt a ritka élvezetet. Fejemet lehajtottam izzadt testére, elnéztem nyugodt arcát a gyertyák pislákoló fényében, majd mély álomba merültünk mind a ketten.

Ez a szeretkezés nyitotta föl a szememet, hogy mennének nekünk a szerepjátékok is.

Ő szerette a főnök figurát alakítani, én pedig jól éreztem magam az irányított szerepében is.

A következő szeretkezéseink egyikére egy bilincsel készültünk. Nagyon izgultam, hogy milyen lesz.

 

 

7.

 

 

Mikor hazajött a munkából igen csak hiányos öltözetben vártam rá a konyhaasztalnál ülve. Szürcsölgettem a teámat, és az asztalon könyökölve néztem kifele az ablakon. Keresztbe tett lábammal doboltam halkan a padlón. Azon gondolkoztam mit is fogunk ma csinálni. Minden nap tartogatott Árminnal valami meglepetést. Volt, amikor sok gyengédséget, volt hogy féktelen vadságot hozott számomra a következő együttlét. Sosem sejtettem, hogy mivel készül. Mikor meghallottam lépteit kintről, nyugalmat próbáltam erőltetni magamra. Kissé nehezen ment. Belépett az ajtón, és mikor meglátott huncutul elmosolyodott. Ő spontán ember volt, és mindig volt egy napra kész terve.

-         Öltözz fel Drágám! –mondta.

-         Miért, hova megyünk? – kérdeztem.

-         Vissza kell mennem kicsit a munkahelyemre, de nagyon szeretném, ha elkísérnél! Annyira szép vagy! Büszke vagyok rád, és annyira jó lenne, ha mások is látnák mennyire kívánatos feleségem van!

Hát erre nincs nő, aki nemet tudna mondani. Egy gyors zuhany után kézen fogva bementünk a munkahelyére.  Valóban dolgoznia kellet, és sok ember volt körülöttünk. Nem értettem miért kell ott lennem, de hamarosan rájöttem. Csak azért hozott be, hogy kitüntethessen a figyelmével, és tudassa velem, hogy én vagyok neki a legfontosabb. Bár beszélni nem tudtunk, de folyton figyelte hogy mit teszek, szemeztünk, minden pillantásomra egy mosollyal válaszolt. Királynője voltam. Tudtam, hogy szeret. Nem is hittem, hogy érzéseim ekkora bátorításra szorulnak. Izgató volt nézni őt munka közben. Ahogy magyarázott a tárgyalóban annyira megkívántam. Hogy lehet valaki ennyire okos? És hogy szerethet pont engem? Mivel sok nővel volt életében rettegtem, hogy egyszer újra összefut egy ex-el, és rájön, hogy én kevés vagyok neki. És nem hiszem, hogy őt bárki is vissza akarná utasítani. Ahogy egyre féltékenyebb lettem, úgy akartam egyre inkább magaménak tudni. Látta rajtam ezeket a vegyes érzéseket, de ő csak a flörtölésre koncentrált. Az egyik titkárnője nagyon nyomult rá. Rossz volt nézni, ahogy kelleti magát előtte. Mikor lágyan ringó csípővel elhaladt előtte észrevettem, hogy férjem tekintete megpihen a formás kis popón. Nem tudta, hogy észrevettem, mert azonnal kimentem a mosdóba, és csak percek múlva tértem vissza az ő közelébe. Egyre kevesebb ember lézengett az irodába. Kis idő múlva a takarító személyzet is távozott. Mikor egyedül volt benn odaléptem hozzá, és gyengéden megcsókoltam, majd széke mögé állva elkezdtem masszírozni elgémberedett hátát.

-         Hmmm. Ez fantasztikusan jó drágaságom! – mondta.

-         Hiányoztál.

-         De hát itt voltam végig a közeledben!

-         Igen tudom… Figyelj csak! Láttam, ahogy az egyik szemrevaló titkárnő hátsóját mustráltad…

-         Rémeket látsz kisszívem.

-         Ha te mondod!

De borzasztó féltékeny lettem pusztán attól, hogy letagadta, és nem mondta el a valódi érzéseit nekem. Lehajoltam hozzá, és hátulról megpusziltam a nyakát. Nagyon kellemes illatú volt. Muszájnak éreztem, hogy beleharapjak. Aztán tovább masszíroztam.

-         Mikor végzel? – kérdeztem.

-         Most már nagyon hamar – felém fordult a görgős székével és ölébe ültetett.

Megcsókoltam arcát, mire ő szájon csókolt. Édes élvezet volt, amibe belebizsergett egész testem. Sejtettem, hogy mi vár rám, de illetlennek tartottam. Próbáltam elkerülni az aktust, de ez egyértelműen nem volt lehetséges. Kigombolta fehér blúzomat, és mikor kikapcsolta a melltartómat, előbukkantak fehér kebleim. Mosolygott. Láttam, hogy élvezi a helyzet. Szoknyámat feltűrte egészen derékig, és elégedetten nyugtázta, hogy nincs rajtam bugyi.

-         Oh én asszonykám! – sóhajtotta.

Éreztem, hogy Nem fér már a gatyájába. Letérdeltem elé, és kigomboltam a nadrágját, majd lehúztam a sliccét. Kő kemény volt. Sejtettem, hogy a lelke valamitől nagyon feszült lehetett. Sóhajai is megkönnyebbülésről árulkodtak. Ahogyan a fütyijével játszadoztam egyre szaporábban lélegzett, úgy éreztem nem fog más sokáig uralkodni önmagám.

-         Mi a baj Kedvesem? – kérdeztem,

De alig mondtam ki az utolsó szót, már számba is vettem férfiasságát.

-         Semmi baj, csak te is hiányoztál nekem.

Nézte, ahogy játszok férfiasságával, gyengéden simogatta hajamat, ütemesen dörzsölgette hátamat. Aztán éreztem, hogy államnál fogva szájához emeli fejemet, és megcsókol.

-         Üljünk át a kanapéra. – javasolta.

-         Oké.

Mikor odaértünk kigombolta a gyűrött szoknyámat, és ledobta a földre. Kicsit kínosnak éreztem, hogy ott állok az irodájában kigombolt blúzzal melltartó nélkül meztelen alsótesttel. Az ő testét pedig ruha takarta, kivéve kikukucskáló hímvesszejét. Látta gondolatomat, és csak annyit mondott.

-         Nagyon jól van ez így!

Hátára feküdt, kényelmesen elhelyezkedett a kanapén, és letolta a nadrágját de éppen csak annyira, hogy a feneke kilátsszon, és erős farka jól hozzáférhető legyen.

-         Van kedved kicsit titkárnősködni? – kérdezte.

-         Igen. – mi mást felelhettem volna neki.

-         Akkor gyere, és folytassuk, ahol félbehagytuk.

Ismét előtte térdeltem, és odaadással elégítettem ki kedvesem egészen addig, amíg azt nem mondta, hogy most már pattanjak a nyergébe. Lassan ráereszkedtem vaskos kéjlécére, ő megfogta a melleimet, és ahogy le föl mozogtam, ő úgy masszírozta melleimet.

-         Segíts! – mondtam,

 a csípőmre tettem kezeit, így tisztán láthatta, ahogy a melleim hullámoznak, és úgy mozgathatta a testemet, ahogy neki jól esett. Ott ültem a férfiasságán, és néztem az arcát. Annyira szép volt. Lehajoltam, és megcsókoltam, mire elmosolyodott. Becsukta a szemeit, és úgy élvezte a lovaglásomat egy darabig. Kezdtem fáradni, és éreztem, hogy lassan ő is a csúcsra jut. Egyre gyorsabban mozgott, kezdett a homloka verejtékezni. Annyira szaporán kapkodta a levegőt, hogy féltem nehogy rosszul legyen. Kinyitotta a szemét, mélyen belém nézett, és a következő pillanatban jellegzetes grimaszt öltött az arca. Elélvezett. Ahogyan a meleg testnedvei szétterjedtek bennem végig izgatták az egész belsőmet, és olyan hirtelen húzódott össze a hüvelyem, hogy időm sem volt átgondolni, hogy én is mindjárt elmegyek. Egy nagy nyögéssel én is kiteljesedtem.  Kicsit később én is kielégült testtel feküdtem mellette a kanapén. Nem sokkal később így szólt:

- Ez azért kellett, hogy sose felejtselek el kisbogaram! Most, már ha szétnézek itt is mindenről te jutsz majd eszembe!?

Csak később jöttem rá, hogy lehet, hogy tényleg megkívánta az igazi titkárnőjét, és így elégült ki. Lehet, hogy azért volt aznap annyira feszült. Ki tudja.

Hazafelé menet boldogan sétáltunk végig a csillagos ég alatt.

 

 

 8.

 

 

 

 

Egyik szombat reggel mikor a szokásos módon ágyba hoztam a reggelit egy összehajtogatott papírt tettem a teája mellé. Szerettem így szombat reggel egy szendviccsel a kezemben hozzá bújni, és érezni, ahogy megcsókolja a hajam, és magához szorít. Azt akartam, hogy tudja mennyire fontos nekem. Elvette a kis papirost, és elkezdte olvasni.

 

 

Férjemnek

 

Tested vonzásában élek

Édes,

Álmaimban látlak Téged,

S félek,

Hogy elveszítelek.

 

Azért bújok mindig hozzád

Este,

Érezzem, hogy még szeretsz-e

Engem,

Mint rég, epekedve.

 

Testem nálad megnyugodhat

Végre,

Lágy ölelésed hosszan ringat

S béke

Amiről álmodok.

 

Köszönök szépen minden napot

Neked,

Ami boldogságot adott

Nekem,

S elmémbe véshetem.

Szeretlek kedvesem.

 

 

Összehajtotta, és megköszönte, hogy szeretem. Aztán elfogyasztottuk a reggelit, és átölelt.

Felforrott tőle a vértem, ahogyan hozzámért.

-         Legszívesebben a nyársomra tűzdelnélek!- mondta

És rögtön megszabadított a bugyimtól. Hevesen ingerelt ott, alul, ahol amúgy is csak rá vágytam, csókolt, majd egy pillanat alatt elővette a fiókból a régóta ott lapuló bilincset. Hónapok teltek el mióta megvettük. Sokáig minden szeretkezésnél váram, hogy előkerüljön, de Ármint látszólag nem hozta lázba a dolog. Sejtettem, hogy én leszek az első viselője. Kicsit féltem is tőle, hogy milyen érzés lesz ennyire kiszolgáltatva lenni. De bíztam benne, hisz olyan dolgokat sose kért, amivel nem tudtam megbarátkozni.

-         Ugye elengedsz, ha kérem? – kérdeztem.

-         Nem. De úgy bilincsellek meg, hogy ha akarsz, könnyen ki tudj szabadulni.

Ezzel a gondoskodással nem csak a bizalmamat vívta ki, hanem a szenvedélyemet is felkorbácsolta. Kicsit csókolództunk még, simogattuk egymást, Aztán gyengéden az ágyhoz bilincselt. Hevesen dobogott a szívem, hogy mi minden fog, vagy nem fog történni kettőnk közt. Ott feküdtem a hátamon, és néztem, ahogy kényeztet. Tetszett, ahogy csókol, combjaimat aprólékosan végignézte, simogatta, aztán gyengéden beleharapott. Mivel igen érzékeny területre tévedt, nevettem, és kissé ficánkoltam. Széttárt combjaim közé ült, és tüzetesen szemügyre vette nőiességemet. Mint egy kíváncsi tudós úgy vizsgált, és közben figyelte mit teszek. Ujjával először mélyen felnyúlt, ami engem váratlanul ért, kissé fel is nyögtem örömömben, de rögtön vissza is vonult belőlem. A külső szeméremajkaim síkos vájataiban csúszkált, és néha betévedt a kisszemérem ajkak közé is, de a hüvelyemhez nem nyúlt be, pedig föl-le mozgattam vágytól sajgó alfelemet. Mikor mindent látott, amit akart megmasszírozta csiklómat, majd elkezdte nyaldosni amúgy is síkossá vált puncimat, Mélyeket szippantott belőle, nagyon furcsa érzés volt, ahogy szinte magába szippantott. Aztán hasát dörgölte beizzított nunámhoz, és melleimet kényeztette. Ahogy fölért az arcomhoz, éreztem a hasamon a kukiját. Reméltem belém mélyeszti. Lassan, hosszan megcsókolt, és közben becsempészte a kis lompost jól megmártogatta a puncimban. Nagyon élveztem, ahogy kefélt, teljesen rajtam feküdt, aztán két karjára támaszkodva nézett engem. Valamiért lassult a tempó, és egyik keze végigsimította oldalamat, mígnem erősen megmarkolta a fenekemet. Közben kihúzta belőlem cerkáját. Nagyon nehezen viseltem az ilyen szüneteket szex közben, mert a kibírhatatlanságig felizgultam tőle. Nem tudtam mi fog történni. Férjem kihúzta ismét a fiókot, és előkerült belőle egy hatalmas műpénisz. Na erre nem számítottam. Én egy kis verssel leptem őt meg, ő meg ezzel gondolt rám. Összezártam lábaimat, főleg hogy neki ne legyen annyira egyszerű a dolga. Kicsit lázadtam. Mikor észre vette ezt huncut mosolyával felém nyújtotta a szerszámot, és csak ennyit mondott:

-         Hát jó, ha így akarod, mielőtt lefekszel vele, ismerd meg egy kicsi közelebbről!

Egy ilyen kijelentés kíséretében elkezdte simogatni vele az arcomat, utána a melleimet, majd a hasamat. Lassanként végighúzta tiltakozó combjaimon, utána lágyan ütögetni kezdte vele a testemet. Láthatóan nagyon élvezte. Egyszer csak rám szólt:

-         Most nyisd ki a szádat.

Kis gondolkodás után, de megtettem. Nagyon óvatosan, gyengéden beletolta a műbrokit, majd körbe- körbe kezdte tekergetni a számban. Rövidesen már ki be húzogatta, és láttam teljesen átéli az esményeket. Ez nem tartott sokáig, mert mikor szétvetettem a lábaimat rögtön oda vonzotta a figyelmét. Most végre régi vágya teljesedhetett be, végignézhette, hogyan fogadja be az ő hímvesszejét is az én vaginám. Először csak cirógatta a combom belsejét vele, utána viszont a hüvelyemhez igazította az új szerzeményét, és lassan, de erősen kezdte belém nyomni. Az újtól való félelem miatt kissé összeszűkült vaginám nehezen adott utat, úgyhogy lágyan simogatott közben. Hamar ellazultam, és már bennem is volt a műfarok. Kedvesemet teljese elbűvölte a látvány. Kicsit még játszott vele, majd óvatosan kihúzta és hanyagul ledobta az ágy mellé.

-         Köszönöm. – súgta a fülembe, és közben kihúzta kezemet a bilincs szorításából.

Összeölelkezve hemperegtünk még egy kicsit az ágyon, majd testünk egybeolvadt, és csak a szapora légzésünk zaja, és nemi szerveink jóleső cuppogása hallatszott a délelőtti csöndben.

Mikor elélveztünk kéjes sikolyaink hangja töltötte be a szobát.

 Folytatás...

Szólj hozzá!

Címkék: könyv történet szex pornó erotika szerelem erotikus szenvedély történetek szexkönyv

A bejegyzés trackback címe:

https://lampion.blog.hu/api/trackback/id/tr51023462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása