Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Linkblog

Friss topikok

  • wtchp: Tetszenek az írások! :) (2009.05.23. 01:07)

Szívem darabjai

2009.05.23. 00:13 Lampion

 

Kedves Exem!

Most csak azért írtam le ezt neked, hogy légy szíves add vissza a szívem darabjait, mert már másnak szeretném odaadni. Köszi.

 

Szívem darabjai

 

Az első nagy szerelem mindenki életében meghatározó, és egész életére garantáltan felejthetetlen emlékeket biztosít. Hogy jók, vagy rosszak a közösen átélt percek, azt sosem lehet tudni, mindig meglepetés.

Az én első szerelmem meglehetősen furcsa egyvelege az elutasításnak, és a sok elszenvedett fájdalom mellet még is felcsipegetett boldogságnak, ami könnyen szárba tud szökni egy olyan vágyakozó lány szívében, mint amilyen én is vagyok.

 

Nagyon szerettem őt. Valamilyen formában még most is felkavar az a sok emlék, amit örökségül hagyott nekem.

Első látásra semmi különös nem volt benne, és nem is figyeltem volna fel soha rá, ha nem keringenek furcsa pletykák, ami miatt muszáj volt magánmegfigyelés alá helyeznem őt. Csak annyit tettem, hogy távolról figyeltem, hogy kivel mit beszélget, és nagyon megtetszettek a gondolatai. A közelébe akartam kerülni. Ki kellett dolgoznom egy stratégiát, hátha rájön, hogy én vagyok neki az igazi… Nohát ez nem sikerült túl fényesen. Lehet, hogy ő akart volna inkább meghódítani. De hát ha én nem lépek azt se vette volna észre, hogy egyáltalán a világon vagyok. Ma már ez nem igazán számít.

 

Sokszor futottam vele össze „véletlenül” egy-egy kiállításon, vagy szórakozóhelyen, remélve, hogy ő is meg akar ismerni. Igen sokat beszélgettünk, és egyre bizalmasabb lett a kapcsolat. Reméltem, hogy lesz belőle valami, nem akartam elrontani. Már majdnem egy éve ismertük egymást, mikor végre történt valami. Azt hittem ez az én nagy napom, és mostantól minden tökéletesen rendben lesz, hiszen ő is biztosan szeret. Persze hamar kiderült, hogy mekkorát tévedtem, de addigra menthetetlen szerelmes voltam, és senkinek a véleménye nem érdekelt.

 

1.

Egyszer a parkból hazafelé az utcán többször váltottunk egy- egy gyengéd pillantást. Boldog voltam, hogy szemezhetek vele. Gyönyörű volt az este. Mikor a lakásához értünk beütötte a kódot, majd beszálltunk a liftbe. Szorosan magához ölelt, és beleszagolt a frissen mosott hajamba. Megérkeztünk. Kattant a zár, kinyílt az ajtó. Beléptünk a kis előszobába. Ő hellyel kínált. Leültem. Töltött egy pohár bort. Lassan elkortyoltuk, de egyikünk se m szólalt meg. Csak néztünk egymás szemébe mélyen, és egyre jobban izzott az asztal körül a levegő. Felálltunk. A szoba ajtajához léptem. Ő megállt mögöttem.  Éreztem az illatát, majd az erős kezét a derekam körül. Magához szorított éreztem, hogy ő készen áll. Gyengéden megszorított ott lenn. Szembe fordultam vele, rámosolyogtam, mire ő megcsókolt. Erősen simogatta a hátamat, majd ahogy felfele indult a keze a pólóm is vele mozdult. Felül már csak egy melltartó takart. Lassan kigombolta a nadrágomat. Kis segítséggel a padlóra omlott. Ő beletúrt a hajamba, én mozdulni sem mertem. Annyira vágytam Rá. Szerettem. De féltem. Tudtam, hogy ő nem akar komoly kapcsolatot. Vajon mennyire gondolja ezt komolyan? Mennyi ebből az ő akarata, és mennyire befolyásolják a hormonok…? Elhessegettem ezeket a zavaró gondolatokat. Ő csókolt. Férfiassága erősen feszült hozzám. Lassan a melltartóm is lecsúszott. Leültem az ágyra. Arcom a hasához simult, úgy öleltem. Simogatta a hajam. Tudtam, mit kell tennem. Féltem. Vajon jól fogom csinálni? Letérdeltem… Lehúztam a sliccét, kigomboltam a farmert. Lekerült a nadrág. Az alsógatya alól kikukucskált a forró hímvesszejének legteteje. Kívántam. Láttam, hogy kezd türelmetlen lenni. Lehúztam az alsó nadrágot is, és bekaptam. Ő erre jólesően zihálni kezdett. Az én puncim is égett a vágytól, egyre nedvesebb lett. Elfáradtam, de csak tettem a dolgom, míg ő le nem hajolt, hogy megcsókoljon. Felültem az ágyra. Lehúzta a bugyimat. És levette a felső ruháját is. Gyönyörű volt a teste. Egy kis pocakja volt, de annyira szép volt, hogy erre nem is figyeltem. Kívántam. Ő térdét a két lábam közé tette, és én védtelen voltam. Hátamra feküdtem, ő pedig fölém hajolt, és csókolt. Szabad kezével a mellemet masszírozta, lágyan ringatózott rajtam. Combja súlya ránehezedett a puncimra, és ez a ringatózás nagyon felizgatott. Minden mozdulatot a csiklómmal éreztem. Egyre szaporábban kapkodtam a levegőt, az én csípőm is vele mozgott. Éreztem, ahogy nedveim a combjára kenődnek. Ő csak simogatott, és gyengéden harapdált. Már majdnem megőrültem a kínzó vágytól, mikor éreztem, hogy erős keze az én combomon dolgozik. És akkor megérintette a puncim. Mélyen a szemembe nézett, és éreztem, ahogy a szeméremajkaim lassan beengedik az ujját. Felnyögtem. Annyira jó érzés volt. Becsuktam a szemem, és élveztem, hogy velem foglalkozik. Kihúzta az ujját, én kinyitottam a szemem. Láttam, hogy még mindig a szemembe néz. Teljesen rám feküdt. Féltem. Éreztem a forró hímvesszőjét a hüvelyem bejáratánál. Jaj mit csinálok én??? Nem lenne szabad. De csak néztem a szemébe, és engedtem a lökésnek. Bennem volt. Azelőtt nem volt férfival dolgom. Teljesen az övé lettem… A mellkasom furcsán bizsergett, éreztem, hogy minden perc amit vele töltök nagy ajándék. De féltem, hogy csak ennyi leszek neki. Pedig én szeretem. Nem akartam erre gondolni. Lecsuktam a szemem, és minden mozdulatot mélyen az emlékezetembe véstem. Egyre gyorsabban mozgott, homlokát az enyémhez támasztotta, megcsókolt, és nagyon gyors iramot diktált. Az én csípőm is szinte magától mozgott. Majd mind a kettőnk teste megfeszült, és egy hosszú orgazmusban fonódtunk össze. Mindketten gyorsan szedtük a levegőt. Meg akartam csókolni, de nem engedte. Meg akartam ölelni, de ő kihúzta azt, amit már-már magaménak éreztem, és akkor jöttem rá, hogy mekkorát hibáztam. Sírni akartam, de reméltem, nem volt ennyi az egész. Reméltem, mégis szeret. Felállt, én még ziláltam kissé, és meg sem bírtam mozdulni az ágyon. Láttam, hogy nyílik az ablak, és ő rágyújt. Férfiassága már nem ágaskodott, hanem nyugodtan csüngött gazdáján. Rám sem nézett. Szomorúan mentem a fürdőbe, ahol lezuhanyoztam, közben csöndben folytak a könnyeim, felöltöztem, és kimentem. Már ő is ruhában volt. Megkínált egy üdítővel, és ettől egy kicsit jobb lett a kedvem. De nem puszilta meg az arcomat, és meg sem ölelt, csak közölte velem, hogy dolga van, mennie kell, úgyhogy siessek el innen. Végtelenül szomorúan távoztam.

 

Hamar kiderült, hogy ez lesz a sorsom. Én mindig ott leszek, ha ő csettint. Ilyen egy reménytelen szerelmes, aki nem lát túl a saját érzésein.

 

2.

Egyik este jött tőle egy üzenet, hogy szüksége lenne a segítségemre. Persze én ugrottam, hogy megyek. Miden pillanat, amit vele töltöttem aranyat ért. Kiderült, hogy szörnyen csalódott a barátnőjében, és most szakítás után nagyon magányos. Szíven szúrt, hogy egyáltalán volt barátnője. Mindegy. Nem akartam ezzel foglalkozni, csak rá koncentráltam. Végre fontos vagyok neki. Végre megmutathatom, hogy szüksége van rám. És most mindent bele fogok adni ebbe az éjszakába. Nem úgy mint a múltkor… Tökéletesen csinos voltam, és minden mozdulatommal dicsértem, elismertem őt. Minden szavát ittam, mint egy szomjas őz, és minden mondatát megjegyeztem. Mellette ültem a kanapén. Sejtettem, hogy nem csak lelkileg szeretne vigasztalódni, hanem húst és vért kíván. Tudtam, hogy könnyű préda vagyok neki, és nem is tart semmire ezért. De legalább ilyenkor velem van. Simogattam együtt érzően a hátát, beletúrtam selymes hajába, és szép szavakat duruzsoltam a fülébe. És akkor éreztem, hogy egész testével felém fordul, karjaiba zár. Oh, az az ölelés! És az a felejthetetlen csók! Még most is beleborzongok… De nem élvezhettem sokáig ezt ez idillt, hisz ő csak szeretkezni akart, és rögtön a ruháimat kezdte lefejteni rólam. Pillanatok alatt csak a nadrág takart. Levegőt is alig tudtam venni, máris meztelenül magasodott fölém, és felém ágaskodott férfiassága. Nem akartam a számba venni, de ő gyengéden megsimogatta a fejemet, és biztatóan mosolygott rám. Nem tudtam nemet mondani, és ő csak mélyeket sóhajtott élvezetében. Már szinte begörcsölt az állkapcsom, mikor úgy érezte, hogy tovább léphetünk erről a pontról. Erősen megragadta a karom, és az ágyra taszított. Rögtön a lényegre tért, széttárt combjaim találkozásánál kezdett dolgozni. Olyan hirtelen hatolt belém, és olyan gyorsan mozgott, hogy alig bírtam követni, nedves voltam, annyira szerettem, és kívántam, mégis a szétáradó öröm mellett, ami a testemben kavargott éles fájdalmat éreztem. Fel is kiáltottam, de erre ő csak még vadabbul közeledett a célja felé. Éreztem, hogy mindjárt vége. Kicsit ringattam csípőmet, hogy én is el tudjak jutni a csúcsra, és hamarosan éreztem, ahogy a drága magja bennem csörgedezik, erre aztán én is a csúcsra jutottam. Meg akartam csókolni, de csak egy puszit adtam a szájára. A múltkori után féltem egy újabb elutasítástól. Odabújtam közel hozzá, mellette feküdtem, és néztem, ahogyan alszik. Nem mertem hozzá érni, nehogy megharagudjon. Nagyon szerettem. Nem tehetek róla. Lassan úgy éreztem mennem kell. Nem akartam, hogy megint ő hagyjon ott. Felöltöztem, és hazamentem. Nagyon féltem az éjszakában, de hát érte mindent. Persze másnap nem hívott, csak írt egy SMS-t, hogy már jobban érzi magát. Ennek nagyon örültem, de fájt, hogy csak ennyi vagyok neki.

 

Pár nap múlva borzalmas volt látni, hogy egy új lányt ölel az utcán sétálva. Miért csinálja ezt velem? Miért? Nem veszi észre, hogy ez nekem fáj? Nem látja, hogy mennyire szeretem? Borzalmas kín a szerelem. Lassan kezdtem beletörődni, hogy én nem vagyok neki más, csak egy kényelmi cikk, akivel kicsit elviselhetőbb az élet. Nem volt ez annyira drámai, miután hozzászokik az ember. Rengeteg közös programunk volt, még mielőtt először odaadtam magamat neki. És az óta sincs kevesebb. Közös kajálások, nevetések, mozi, és persze munka. Sokat segítettem a lakásának felújításában, együtt meszeltünk, vettünk bútort… Csak mikor mindennel készen voltunk, nem én mentem oda lakni vele, hanem egy másik nő. Viszont én szervezhettem a lakásavatót. De jó nekem. Végül is jó is volt. Mert vele lehettem.

 

Egy alkalommal megkért, hogy menjek el vele egy négy napos kirándulásra. Nagyon megtisztelőnek éreztem, hogy ennyi időt együtt tölthetek vele… És ő kért meg, hogy vele legyek. Álmaim ne továbbja. Vonatra szálltunk a nyári hőségben, és én szemben ültem vele. Gyönyörű volt. Annyira szeretem nézni. Egész úton aludt. Szép volt az arca, és ahogy azok a kis verejtékcseppek lefelé csorogtak a homlokán alig bírtam megállni, hogy meg ne simogassam. De nem tettem. Tiszteltem, hogy ha nem akarja, nem érintem meg a testét. Mikor megérkeztünk szétnéztünk a városban, megnéztünk néhány múzeumot, és közben sokat nevettünk. A nap végére mind a ketten elfáradva, éhesen értünk a szállásra. Külön szobában volt az ágyunk, de közös volt a fürdő és a konyha is. Nagyon sokáig ettük a vacsorát, és kellemesen telt az idő. Jócskán elmúlt már éjfél, mire mind a ketten a saját szobánkba nem keveredtünk. Nem bírtam aludni az éjjel. Sosem töltöttük együtt az éjszakát, mindig szeretkezés után haza kellett mennem. Nagyon izgatott voltam, és szerettem volna meglesni. Reméltem ő sem tud aludni, de mikor kisurrantam wc-re hallottam, hogy egyenletes a légzése. Mélyen aludt. Leültem a konyhába közel az ő ajtajához, és hallgattam, ahogy szuszog. Lassan elnehezült az én szemem is, de már egész világos volt, mikor visszafeküdtem az ágyamba. Vagy egy órát is aludtam, mikor kipattant a szemem. Még csak reggel hat volt. Gondoltam főzök egy teát, és megcsinálom a reggelit. Mikor nyolc körül felébredt, én már felöltözve szürcsöltem a teát, és olvasgattam az aznapi újságot. Miután elkészült a reggeli teendőivel már jócskán elmúlt 10 óra is. Reggeli közben sokat beszélgettünk, meghallgattam az új ötleteit, helyeseltem a céljait, és nevettem a vicceken, amiket mesélt. Dél után csak sétáltunk, ettünk egy fagyit, és vacsorára ismét kettesben voltunk a szálláson. Szuperül telt vele az idő! Csak úgy szaladtak a percek. Este mikor elfoglalta a fürdőt átmentem a szobájába azzal az ürüggyel, hogy ott van a tv. De az igazság az volt, hogy szerettem, ha az ő cuccai vesznek körül. Lehuppantam az ágyára, és néztem a műsort. Vártam, hogy mit szól hozzá, hogy ott vagyok. Egy szál törölköző takarta csak azt a számomra tökéletes testét mikor belépett a szobába. Kerek szemekkel nézett rám, hogy mit keresek ott, de nem rosszallta a jelenlétemet, csak fogta a ruháit, és visszament felöltözni. Mikor visszajött leült mellém az ágyra. Ahogy ott mellettem feküdt, legszívesebben letepertem volna, de hát nem tehettem. Ő viszont tényleg csak a tv-t nézte. Nagyon fáradt voltam. És ha a közelemben volt, minden annyira nyugodt és egyszerű volt. Szinte leragadtak a szemeim. Elbóbiskoltam. Mikor újra kinyitottam a szemem már késő éjjel lehetett, mert a tv le volt kapcsolva, és ő nem volt sehol. Felkeltem, hogy megnézzem, mit csinál, és persze hogy aludt! Az én ágyamban!!! Nagyon örültem, de mivel nem akartam megzavarni bebújtam az övébe, és nagyon hamar ismét elaludtam. Mélyen belélegeztem az illatát, és aznap vele álmodtam egy tökéletes világot.

 

3.

 

Abban a világban szerettet. És nem a szomszéd szobában aludt, és nem csak akkor és arra kellettem neki. Ebben a világban mellettem feküdt, és reggel mosolyogva nézett a szemembe, forró csókkal kívánt szép napot. Ebben a tökéletes világban velem tért nyugovóra, és a karjaiban pihentem meg. Álmaimban gyengéden megölelt, simogatott, arcomon játszadoztak finom ujjai, a hajamat tekerte laza kontyba a fejem tetejére, majd nézte, ahogy vállaimra omlik. Lassan megmarkolta a melleimet, majd finoman játszott a mellbimbómmal. Csókja oly heves, és szenvedélyes volt, akár egy izzó hurrikán, amitől egész testem lángra kapott, és égett, égett a vágytól, hogy hozzá tartozzak, övé legyek. Testemet erősen magához szorította, melleim erősen nekifeszültek, ujjait hajam közé rejtette, és fejemet a mellkasához szorította. Ekkor nem mozdultunk, csak ziháltunk mind a ketten, de nem bírtunk megnyugodni, hisz ott voltunk egymásnak. Hímvesszeje erősen dagadt, éreztem a testemen, hogy mennyire forró, és szerettem volna, ha bennem hűti le. Lassan, gyengéden kezdett simogatni, fenekemet lágyan megérintette, majd finoman megszorította. A hátamra fektetett, é s fölém hajolt. Egyik kezével az ágyon támaszkodott, másikkal a hajamat simogatta, majd csókra nyílt a szája, és már éreztem is a nyelvét az ajkaim között. Csak csókolt hosszan, és éreztem, hogy hímvesszeje a hüvelyemnél vár bebocsátásra. Magamhoz szorítottam, a hátát és a fenekét kezdtem simogatni, markolászni. Ekkor ő megindult felfelé bennem, Én pedig lassan kezdtem átadni magamat az örömnek, hogy együtt vagyunk. Egyre szaporábban mozgott, zihált, én is vele mozogtam, és éreztem, hogy nincs sok egyikünknek sem a kiteljesedésig. Pillanatok alatt eljutott a csúcsra, és miközben ő elélvezett, az én vaginám is ritmusosan összeszűkült. Miután együtt voltunk nem vált hideggé, hanem mellettem maradt, és percekig szeretgetett, kényeztetett, és egymás karjaiban pihentünk egész reggelig. Ezen a reggelen is én ébredtem előbb, és tudtam, hogy szép napom lesz, hisz nem álmodik ilyet minden nap az ember.

 

4.

A dél előtt ugyan olyan gyönyörű volt, mint az előző, de a dél után nem sok jót tartogatott a számomra. Hallottam, hogy buliba készül. Nem örültem, hisz ez volt vele az utolsó estém. Nem akartam osztozni rajta máson. De hát nem szólhattam egy szót sem, mert ő menni akart. És ment is. Mondta, hogy menjek vele, mert látja, hogy nincs jó kedvem, meg amúgy is tuti jól fogom érezni magam. Persze, hogy szörnyű volt az egész. Nagyon sokat ivott, és teljesem megfeledkezett rólam. Mindenki totál részeg volt, de én nem akartam inni. Sose volt rám jó hatással az alkohol. Távolról figyeltem, hogy mit csinál. Szörnyű volt látni, hogy mással hetyeg. Nagyon egymásra találtak egy lánnyal, és tudtam, mi következik. Utáltam. Haza akartam menni. Egy csomó részeg ízléstelen ajánlatokat tett, és nem akartam látni mit csinál az én szerelmem egy másik lánnyal. Ahogy észrevettem már el is tűntek ki tudja merre vannak. De mindegy. Nagyfiú, tud magára vigyázni. Sétáltam egy nagyot, hogy ne érjek haza túl korán, hátha ott töltik az éjszakát. Éjjel kettő fele már annyira fáztam, hogy hazafelé vettem az irányt. Oh. Bár ne tettem volna. Épp beléjük botlottam, de csak messziről láttam, hogy egy padon ülve dugnak. Nem akartam meghallani, de nagyon hangosak voltak, ezért szaporáztam a lépteimet, és felrohantam a lakásba, gyorsan lefürödtem, és közben jól kisírtam magam. Semmi más nem volt a szemem előtt, csak hogy abban a lányban volt a farka, hogy őt ölelte, és csókolta, az ő melleit fogdosta. Tisztán láttam, ahogy fogja a csaj fenekét, és segíti a le –föl ugrálásban. Borzalmas. Gyűlöltem, és szerettem egyszerre. Leültem az ágyam sarkára, és rám tört a tudat, hogy mennyire magányos vagyok nélküle. Tudtam, ha hazajön nagyon ki lesz ütve. Ébren vártam. Fél ötkor már meg is érkezett. Kezdett addigra kijózanodni, amúgy haza sem talált volna. Nagyon haragudtam rá, de muszáj volt segítenem neki, mert annyira rosszul nézett ki. Egy gyors fürdés után ágyba dugtam. És akkor rám tört az önzés. Ha ez a srác mindenkinek odaadja magát, nem igen hiszem, hogy számítana, hogy én kezdeményezek. Amúgy sem fog másnap emlékezni, hogy velem is volt. Ott feküdt az ágyban, és nevetett valamin. Én leültem mellé, és mondtam, hogy pihenje ki magát. Ezen is csak nevetett. Aztán lekapcsoltam a villanyt, és bebújtam mellé az ágyba. Megcsókoltam, de éreztem az alkohol és a cigaretta szagát, ezért inkább a nyakát kezdtem szívogatni. Megragadtam a ma már oly sokat használt péniszét, és felkértem egy utolsó táncra. Először csak a kezemmel izgattam, hogy vajon van- e benne még egy szuszra való, és mikor megbizonyosodtam, hogy bizony akad itt némi tartalék a számba vettem a szerszámját, mert tudtam, hogy ezt nagyon szereti. Igyekeztem minél kevesebbet gondolni arra az aprócska tényre, hogy ez a nemes eszköz pár órája még valaki egészen mást tett boldoggá. Odaadóan szoptam, mikor megragadta a hajamat, és azt kérte, hogy legyek én fölül, mert mozdulni sem bír, de én egy nagyon vad kis nő vagyok, de ne haragudjak fogalma sincs, hogyan keveredtünk össze, és így hogy a sötétbe nem lát nem tud száz százalékot nyújtani. Össze- vissza beszélt, de nem szólaltam meg, csak nyeregbe pattantam, és élveztem, hogy a síkos puncim magába zárja szerelmemet, tudtam, hogy csalás, amit csinálok, de boldog voltam. Elvégre nem most voltunk először együtt. Gyorsan mozogtam, a szívem is majd kiugrott, mikor hirtelen elélvezett. Meglepett a dolog, mert még úgy éreztem, van egy kis időm. Abba kellett hagynom a mozgást, pedig már nagyon közel voltam. De ő panaszkodott, hogy fáj, azt meg nem akartam, hogy neki rossz legyen. Lefeküdtem mellé az ágyba, és a kezét a puncimhoz húztam. Három ujját elkezdtem magamba nyomni és kis ringatózás után én is a csúcson voltam. Zihálva ejtettem az élvezettől felemelt fejemet a párnára, és szorosan oda bújtam hozzá, ahogy még sosem tehettem, és mellkasára hajtott fejjel elaludtam. Nem sok idő múlva én már ébren voltam, és boldogság vett körül, hogy még ha csalással is, de egyszer végre szex után nem volt velem zord. Pár pillanatig figyeltem ahogy alszik, aztán elmentem fürdeni, és elégedetten feküdtem le egyedül az ágyamba. Másnap nagy fejfájással ébredt, főztem neki kávét, és remegett a gyomrom, hogy vajon mennyire emlékszik a tegnap éjszakából. Kiderült, hogy nem sokra, mert elnézést kért, hogy tegnap felhozott valakit, és kérdezte, hogy nem találkoztam- e vele. Mondtam, hogy de láttam, és már rég elment. Hazafelé úton zavarta a vonat zakatolása, fájt tőle a feje.

Folytatás...

Szólj hozzá!

Címkék: könyv történet szex pornó erotika szerelem erotikus szenvedély történetek szexkönyv

A bejegyzés trackback címe:

https://lampion.blog.hu/api/trackback/id/tr791138503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása