Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Linkblog

Friss topikok

  • wtchp: Tetszenek az írások! :) (2009.05.23. 01:07)

2009.03.24. 20:34 Lampion

13.

 

 

 

 

Minden csendes volt, az egész hotel aludt. Ledobtuk ruháinkat, és azon kuncogtunk, hogy lehet, hogy valaki kifigyel minket, és mi sem vesszük észre… Lassan beleereszkedtünk a langyos vízbe. Olyan hőmérsékletű volt, mint a levegő. Egész bőrünket izgatta a finom langyos víz. Úsztunk kicsit egymás körül, és a lámpák narancsos fényénél nagyon kívánatosnak találtuk egymást. Odaúsztam Árminhoz, megöleltem, lábaimat dereka köré fontam. Jó érzés volt, hogy könnyű vagyok. Számra tapasztotta ajkait, és hátamat erősen simogatta. Odaúsztunk a medence falához, ő megtámaszkodott, én meg kértem hogy ne fogja meg a fejemet, mert akkor bepánikolok. Megígérte. Lebuktam, megkerestem a szerszámját, és a számba vettem. Úgy játszottam vele, hogy néha a víz, néha s szám ölelte körül a hancúrrészét. Mikor negyedjére jöttem föl a víz alól magához húzott, megcsókolt, majd a hátam mögé úszott, átkarolt, és így támaszkodtunk a medence másik széléhez. Halkan csobogott a víz, minden csöndes volt, csak az ő mély szuszogását hallottam a fülemben. A tücskök mélabúsan daloltak nekünk, és a távolból egy kutya is csatlakozott a kórushoz. Hosszan ugatta a holdat.

Férfiassága a két farpofám közé ékelődött, szíve kalapálását a hátamon éreztem. Megkeményedett bimbóimmal játszott, mellemet dörzsölgette. Rábíztam magamat, had tegyen a testemmel, amit akar, játsszon úgy vele, ahogy neki tetszik. Mikor ennyire ellazultam mindig  belefeledkezett, amit csinált, gyönyörködött testemben. Simogatta a hasam, beletúrt a puncimba, masszírozta, dédelgette azt. Hatra hajtottam fejemet, és megtámasztottam a vállában. Felé fordultam, ő is rám nézett, és hosszasan csókolt. Mikor elváltak ajkaim megszólalt:

-         Fordulj felém gyönyörűségem.

Szót fogadtam. Ő felemelt, és a vastaggá duzzadt hímtagjára emelt. Lábaimat ismét köré fontam, és egymásba akasztottam, hogy könnyebb legyen mozogni. Pénisze utat tört magának bennem, férjemet szorosan megöleltem, és ahogy tudtam hozzá simultam. Lassan kezdtem meglovagolni csődöröm, de ő gyorsabb tempót szeretett volna, így hát megfogta a fenekemet, és adta a ritmust. Egyre gyorsabban és gyorsabban száguldott paripám, nagyon jól kezdtem érezni magam, hangosan ziháltam mire ő egyik kezével befogta a számat, másikkal pedig még mindig a fenekemet tartotta. Szemeimet tágra nyitottam mikor elélveztem, lábaim kiegyenesedtek és megfeszültek, hüvelyem intenzíven összehúzódott. Ezután testem ellazult, és éreztem, hogy Ármin férfiassága még kő kemény. Vállára hajtottam fejem, öleltem, és megnyugtatott, hogy bennem van. Cseppet sem akartam siettetni. Lágyan csókolta nyakamat, ami kimondhatatlanul jól esett. Lassan ő is megtalálta az utat a kielégülés felé. Szaporán kapkodta a levegőt, és hevesen mártogatta belém férfiasságát. Mikor elélvezett két kézzel markolta a fenekem, és hangosan zilált. Nem csitítottam. Éreztem, ahogy a magja szét terjed a méhemben, majd ahogy kifolyik a vaginámon. Forró volt mint a parázs, égetett. Akkor jöttem rá, hogy fázok. Férjem pont úgy nyugtatta fejét a vállamon, ahogy én az övén. Nem sokáig pihenhettünk így, mert fékezhetetlenül elkezdtem vacogni. Kedvesem kihúzta belőlem lankadt is kukacát, két karjába vett, és bevitt a szobába, és leültetett az ágyra. Hozott egy pokrócot, és rám terítette. Még mindig reszkettem, mint a nyárfalevél. 

-         Engedek neked egy kád forró vizet. – mondta, és már hallottam is a víz csobogását.

Mikor a kád félig megtelt felnyalábolt, és bevitt a fürdőszobába. A víz nagyon finom hőmérsékletű volt. Éreztem, ahogy testem kezdi átjárni a meleg.

-         Kimegyek a ruháinkért! – kukkantott be hozzám, és láttam hogy ő már fölöltözött.

Hamarosan visszatért és beszállt mellém a kádba. Együtt olvadoztunk ki a forró vízben.

 

Másnap kicsit folyt az orrom, de úgy éreztem nem lesz komolyabb bajom. Igazam is lett volna, ha a hét végén nem szakadó esőben kell egy fedetlen pályaudvaron várakoznunk 2 órát a vonatra. Nyár lévén nem volt hideg, de kis széllel kombinálva máris kész a megfázás. Árminnak kutya baja sem lett, de én mire hazaértünk belázasodtam, és két nap múlva kiderült hogy tüdőgyulladásom lett, és súlyosan kiszáradtam. Nem volt mit tenni, korházba kellett mennem.

  

 

14.

 

 

 

 

Szegény Ármin. 18 éves kora óta nem aludt egyedül éjszaka. Mindig volt mellette valaki. Az utóbbi jó néhány évet pedig mindig velem töltötte. Sosem voltunk távol, vagy ha mégis, tudtuk, hogy 10 perc távolságban van a másik. Minden nap kellettem neki. Ha mást nem is csináltunk úgy merültünk álomba, hogy simogattam férfiasságát. Nálam volt otthon. Így érezte magát biztonságban. Most kicsit aggódtam miatta, főleg, hogy tudtam milyen nagy a libidója, a szexuális vágya, a késztetése, a szexuális kielégülésre való törekvése.

Minden nap bejött hozzám munka után, és apró ajándékokkal, sok figyelmességgel halmozott el. Mindig nehéz volt haza indulnia. Szinte minden percben kérte, hogy hamar épüljek föl, és menjek haza. Mikor már egy hete ment ez így az egyik szobatársnőm felvetette a témát mikor nem volt ott.

-         Nagyon szemrevaló párod van! Nem éltek véletlenül nyitott házasságban? Szívesen ráhajtanék!

Még a hideg is kirázott ettől a gondolattól.

-         Nem. –feleltem tömören.

-         Kár pedig tuti minden nő szívét megmozgatja ez a srác!

Ezek után nem csoda, hogy míg feküdtem magányosan az ágyamon, rémeket kezdtem látni. Főleg hogy pont aznap késett. Ahogy így várakoztam egyre nyugtalanabb lettem. Volt a munkahelyén egy jobb keze, akivel sokszor a hivatalos munkaidő után is együtt intéztek ügyeket. Nem kifejezetten titkárnő volt, de én annak neveztem. Több alkalommal volt nálunk is, igaz mindig nagyom rövid időre. Egyszer mikor túlórázott bementem hozzá a munkahelyre, de annyira jól elszórakoztatták egymást, hogy végül nem zavartam meg őket. Azóta vagyok féltékeny arra a nőre. Láttam ahogy „véletlenül” hozzáér, és flörtöl vele. Szinte simogatta az én férjemet. Ármint persze ez mulatatta. Féltem, hogy nem tud neki ellenállni, és egyszer megtörik. Csak ez járt a fejemben. Szinte láttam őket a hatalmas íróasztal mögött dolgozni. Már csak ketten vannak benn az épületben. Minden csendes, csak a kis lámpában ciripel az áram. Fénye az előttük heverő papírokra vetődik. Ármin kilazítja nyakkendőjét, úgy folytatja tovább a feladatait. A nő blúza fel van húzva könyékig, szabaddá téve csupasz alkarjait. Ármin ül, ő pedig mellette állva magyaráz valamit. Lehajol, és az asztalra könyökölve várja főnöke válaszát. Kedvesem belát a titkárnője blúzába, és megkívánja a nő melleit. A lélegzete is elakad. Képtelen levenni róla a szemét, de a nő felegyenesedik, és ezzel megszakítja a pillanatot. Hátat fordít, kihúz egy fiókot, és elkezd benne keresni valamit. Ármin hímvesszeje magasra ágaskodik miközben az arcával egy magasságban lévő kerekded feneket mustrálja. Tekintetével végigsimítja a combokat, és ez végleg felkorbácsolja az ÉN párom szenvedélyét. Mire ide értem gondolatban teljesen padlót fogtam. De képtelen voltam leállítani az agyam. Az órámra néztem. Már két órája késett. Képzeletemben ismét letten voltak. Láttam, ahogyan férjem határozottan megfogja a nő csípőjét, és belerántja a kis cédát az ölébe. Egyik kezében a mellét fogja, markolássza, aztán benyúl a búz alá, és hevesen tekergeti a mellbimbóját. Másik keze a szoknya alatt kezd játszani. Félretolja a tangát egy ügyes mozdulattal, és ujjai eltűnnek a nő vaginájában. Egy szava sincs ez ellen a nőnek, halkan nyögdécselni kezd.

-         De hiszen a maga hüvelye nagyon nedves! Maga kis kéjenc! Mióta várja, hogy jól megrakjam? – hangjában szenvedély, és kívánság remeg.

-         Mióta először megláttam önt! – böki ki a nő az igazságot.

-         Hát akkor aranyom, most megkapja a magáét.

-         Egy cseppet sincs ellenemre.

Ekkor felállnak mindketten, és a nőt az asztalra könyökölteti a főnöke. Felhúzza a szoknyáját, és a tangáját hagyja úgy, ahogy van félre csúszva. Előveszi hatalmasra duzzadt farkát, és nem tud várni. Magához képest már rég volt nővel. Terpeszbe igazítja érdeklődése tárgyát, majd a farka hegyével ingerli a nőt. Először csak kívülről simogatja a kis ribi punciát, lágyan köröz rajta. Nem sokkal később széthúzza a csúszós szeméremajkakat, és közéjük nyomja makkja hegyét. Ki behúzogatja a farka tetejét, így hozza lázba rohamos léptekkel kollegináját. Zihálnak, és mikor mind a kettőjük ülepe megfelelően ég, a hatalmas dákó végignyúlik a nő szeméremtestében. Ármin, hevesen mozogni kezd, minden lökéssel mélyen elnyúlik a nőben. Keze előre lendül, és erősen megragadja a lány punciját, hevesen simogatja a nő csiklóját. Másik kezével a lány vállát ragadja meg, és így megtámasztva még mélyebben megmeríti benne a lompost. A nő jólesően kiált fel, és férjemből is felszakad egy mély sóhajtás. Mindketten szaporán kapkodják a levegőt, és egyszerre érnek el a csúcsra. Egymásnak feszülnek szorosan, és másodpercekig lélegzetüket visszafojtva élveznek. A nőt még tovább ingerli a belé jutott bőséges sperma. Ezután kikerül a broki, és visszamegy a kedvesem gatyájába. A nő ott áll mozdulatlanul, ezért újonnan szerzett szeretője visszahelyezi a tangát a helyére, és lehúzza szoknyáját a combjára.

- Ennek a szoknyának végig így kellett volna maradnia. – mondta kedvesem, de búcsúzóul megpaskolta még a nő fenekét.

 

Nohát a fejembe férjem erkölcsi győzelme igencsak elmaradt. Mire gondolataim végére értem, láttam az órát, és tudtam, hogy aznap már nem jön. Vége volt a látogatási időnek. Vajon mi lehet vele? Nem tudtam elképzelni. Reméltem, hogy másnap mindnre magyarázatot kapok.

 


15.

 

 

 

 

Másnap kedvesem gondterhelt arccal érkezett hozzám. Már teljesen jól voltam, és tudtam, hogy 3 nap múlva hazamehetek. Leült az ágyam szélére, és megfogta a kezemet. Rögtön a közepébe vágott.

-         Tegnap majdnem megcsaltalak egy másik nővel! Oh annyira sajnálom! De végül nem történt semmi, mert ráeszméltem, hogy sohasem akarlak téged elveszíteni! Kérlek bocsáts meg nekem!

Uh valóra vált a legborzasztóbb rémálmom. Jobban örültem volna, ha azt mondja, „nem kell más nő, csak te!”. Nyilván ez nem volna igaz.

-         Hogy történt? – érdeklődtem.

-         Otthon ültem kinn a kertbe a hintaágyon, mikor a szomszédból átjött Mia. Rólad kérdezett, és hogy mikor jössz haza. Megkérdezte, hogy nagyon magányos vagyok- e és én mondtam, hogy igen, rossz itthon egyedül. Erre elkezdte simogatni a combomat,és azt mondta, hogy most sem vagyok egyedül... Én próbáltam ellenkezni, de egy pillanat alatt levette a ruhát, (ami nyár lévén nem volt nagy feladat) és meztelenül az ölembe ült. Le akartam lökni, de belém karolt, és lerántotta rólam a nadrágomat. Nagyon heves volt. Az igazat megvallva már olyan rég nem voltál otthon, hogy már bármire föl tudott állni a farkam. Nemhogy egy pucér nő látványára! Ő rögtőn felbátorodott ezen, és elkapta a tökömet. Ahogy szopni kezdte nagyon megijedtem, hogy ha még ennél is több történik, biztosan elveszítelek. Na ezt nagyon nem akartam. Magam sem tudom hogy volt erőm, de kiszabadultam az öleléséből, bementem a házba, felszólítottam, hogy távozzon, és bezárkóztam. Azért nem jöttem be tegnap hozzád, mert nem akartam ismét találkozni vele, mert ugyan felöltözött, de nem ment el a kertünkből, csak mikor már vége volt a látogatási időnek.  Nagyon szeretlek! Annyira szeretlek. Kérlek, ne haragudj rám.

 

Hát itt az erkölcsi győzelem. Meg voltam hatódva. Elgondolkoztam, és rádöbbentem, hogy ezek után az események után férjem nem aludt egész éjszaka, hisz teljesen kielégületlen, és úgy sose volt képes pihenni. Ő pedig nem szeretett játszadozni a saját fütykösével. Azt vallotta, hogy az nem az ő dolga.

 

-         Én is szeretlek. Felejtsük el az egészet. – mondtam.

Oda hajoltam, hosszan csókoltam, és szorosan a karjaimba zártam. Nem érdekelt, hogy a szobában mindenki minket figyelt. Szerettem, és tiszteltem a férjemet, főleg most a történtek után. A kedvében akartam járni, és pontosan tudtam, hogy hogyan. Biztos voltam benne, hogy ez a most következő együttlétünk viharos gyorsaságú lesz, és nem lesz benne sok romantika. Tudtam azt is, hogy ez a szex nem veszi le férjem válláról az egy hét nélkülözés terhét, de pontosan tudtam, hogy segít egy rövid időre rajta. Tudtam, hogy otthon rengeteg dolgom lesz, hogy teljesen meg tudjon nyugodni. Egyetlen hely volt a kórházban, ahol kettesben tudtunk maradni. Hát nem fokozta még a gondolat sem bennem a romantikus érzéseket.

 

 

16.

 

 

 

-         Kísérj ki a mosdóba! – szóltam.

-         Minek kellek én oda? – kérdezte.

-         Hogy addig is együtt legyünk. – feleltem.

-         Akkor szívesen veled tartok.

Mikor a mosdóhoz értünk, szétnéztem. A folyosó üres volt. Megragadtam az ingét, és berántottam magam mellé az ajtón. Mikor ki akarta nyitni a száját hevesen csókoltam, öleltem, aztán a falhoz taszítottam, és miközben hevesen simogattam, kigomboltam az ingét. Mikor a meglepetés okozta tiltakozás alábbhagyott benne vadul belékapaszkodott, és teljes erejéből elkezdett magához szorítani.

-         Gyere haza kicsim, gyere már velem haza! – könyörgött. – nem bírom tovább nélküled!

Nem feleltem semmit, hagytam, hogy a vágyakozás elhatalmasodjon rajta.  Nagyon szenvedélyes volt. Féltem, hogy nem bírom majd lecsillapítani. A szemközti falnak nyomott, és mohón masszírozta a mellemet, egész tenyerével dörzsölt, a másik kezével pedig erősen a fenekembe markot. Elkezdtem levegő után kapkodni, mert ez a hevesség nagyon intenzív izgatónak bizonyult. Mikor kicsit engedett az ölelése bementem az egyik wc-be, és lehajtottam a fedelét. Ő utánam jött, és hátulról ölelve csókolta a nyakam, és szorongatta a puncimat.

-         Ülj le! – kértem. –és bezártam mögötte az ajtót.

Hát nem bírt leülni. Ott ált, és felfalt a szemeivel. Láttam, hogy meg van babonázva. Kigomboltam a nadrágját, lehúztam a sliccét, és leültettem én. Lehúztam a bugyimat, és nem akartam kínozni, úgyhogy rögtön ráereszkedtem hímtagjára. Nagyon hangosan nyögött fel. Próbáltam kérni, hogy halkabban adja ki magából az örömét, de annyira ki volt éhezve, és annyira jól esett neki a szex, hogy egyáltalán nem bírta fékezni magát. Mindig mikor visszaereszkedtem férfiasságára hangosan nyögött. Megragadta csípőmet, és nagyon gyors mozgásra ösztönözött vele. Aztán szorosan a magáéhoz szorította ülepemet, és lüktetve elment bennem. Hangosan lihegett, míg a farka el nem kezdett megnyugodni. Én még ringattam kicsit a csípőmet, és pár pillanattal később én is eljutottam a csúcsra. Megkönnyebbültem omoltunk egymás karjaiba.

 

17.

 

 

 

 

Mikor pár nappal később jött értem, mondta, hogy ahogy hazaérünk, pakoljak, mert hamarosan indul a repülőnk. Nagyon meglepődtem, de kiderült, hogy munkaügyben kell elutaznia, és semmiképpen sem akart több időt távol tölteni tőlem, úgyhogy nekem is vett egy jegyet. Gyorsan összepakoltam, és szerintem mindenki, aki eljutott idáig a könyv olvasásában sejti, hogy hová vezetett a következő utam. Nem, nem a reptérre, hanem a szomszédba, volt egy kis elintézni valóm ugye Miával… Szerencsém volt, ő nyitotta ki az ajtót. Kezemben lévő aludttejet, rögtön az arcába zúdítottam, hátat fordítottam és eljöttem minden szó nélkül. Nagyon elégedett voltam magammal, mert tudtam, hogy ezt a hányás szagú levet nehéz lesz kimosnia ruháiból, és sok időbe fog neki tartani, míg maradéktalanul föltakarítja. Láttam, hogy a cipős szekrényére is bőven jutott.

 

A repülőút nem volt hosszú, de egy gyors szeretkezés azért belefért. Mivel a pilótafülkébe nem szeretkezhettünk, ezért belógtunk a csomagtérbe. Hát nem volt kicsit sem barátságosabb a környezet, mint a kórházi wc-ben, de nagyon felizgatott a gondolat, hogy a csomagok tején fogjuk csinálni. Kerestünk egy meghitt kis sarkot, és kényelembe helyeztem magam. Egy nagy bőröndre ültem rá hanyagul, és vártam Árminra. El sem tudtam képzelni, hogy mivel szöszmötöl. Keresett két közepes bőröndöt és odahozta.

- Az meg mire kell? – kérdeztem.

- Gondoltam, kipróbálhatnánk valami egészen különleges dolgot.

- Szerintem itt szexelni is elég különleges…

- Igen- igen az… De van egy ötletem, hogy hogyan dobhatnánk föl kicsit jobban… - mondta.

- Sok időd volt gondolkozni még egyedül voltál otthon ugye? – kérdeztem kajánul.

- Hisz ismersz! – felelt vidáman, mert tudta, hogy benne vagyok.

Míg beszélgettünk egymásra került a két koffer, kicsit hasonlított egy asztalra,de talán  a magassága egy ágyához hasonlított. Odalépett hozzám kedvesem, átkarolta a csípőmet, hosszan csókolt, és közben végig simogatta a puncimat. Éreztem, hogy nagyon kemény. Nem tudtam, mit akar csinálni velem, de tudtam, hogy akármi legyen is az, ő nagyon vágyik rá. Ráültetett a bőrönd szélére, lehúzta a tangámat és ledobta a földre. Szoknyámat feltűrte és hátradöntött. Ott feküdtem egy bőröndkupac tetején, és ő ott állt a puncim mögött. Megfogta a combjaimat, és egy nagyot rántott rajtam. Erre feljajdultam, és fel akartam ülni, de nem engedte. Szájával puncim felé közelített, és elkezdte nyalni a csiklómat. Nagyon jól esett, ahogy puha meleg nyelvével kényeztetett. Felraktam a lábaimat a vállaira, így folytatta a nyali-falit. Elkezdte öltögetni a nyelvét a hüvelyembe, és e közbe még az egyik ujját is benyomta. Nagyon jól esett ez a szokatlan masszázs. Csókokkal borította el a combjaimat, és ahogy fölegyenesedett a lábaimat felsőtestéhez szorította. Ott feküdtem felemelt lábakkal, és elég furcsán éreztem magamat. Továbbra is simogatott, és ismét megmártotta bennem az ujjait. Ezután kisterpeszbe nyitotta a lábomat, és letolta a nadrágját. A lábamból éreztem, ahogy az összes vér a puncimba kerül, és az egyre csak dagad és lüktet. Sose éreztem még ennyire tüzelni ezt a testrészemet. Az, hogy férjem attól izgult be, hogy nekem örömöt szerezzen csak még tovább hergelt. Láttam, hogy figyeli az arcomat, hogy mit szólok ahhoz, amit csinál. Csak zilálni tudtam, mert ujjai fürgék voltak egész alfelem területén. Aztán nagyon sok minden történt nagyon váratlanul. Hihetetlen, de nála volt a műbroki, és nem félt használni. Nagyon meglepett, hogy nem a sajátját dugja belém, de abban a feltartott lábas pozícióban nem is lett volna túl egyszerű. Aggódtam, hogy ő nem fog eljutni a csúcsra, pedig nem kellett volna ezen agyalnom, hiszen tudtam, hogy van benne éppen elég önzés a kielégüléshez. Éles nyilallás érzése tántorította meg egy pillanatra kéjes vonaglásomat, és éreztem, ahogy a végbélnyílásom megtelik a férfiasságával. Fájt, ahogy belém hatolt. Nem volt türelme lassan bekéredzkedni. Felkiáltottam, de rögtön el is hallgattam. Nem akartam, hogy esetleg valaki ilyen helyzetben találjon ránk. Kedvesem nagyon gyorsan bepörgött, és nekem is különleges érzés volt, hogy ennyire meg vagyok töltve. Nem mertem arcára nézni, mert tudtam, hogy fanatikusan bámul engem, és ez a tekintet mindig felkavart. Inkább a mennyezetet bámultam, és a saját érzéseimre koncentráltam. Most egyáltalán nem volt más dolgom. Nagyon gyorsan mozgott, és nagyon mélyen hatolt belém. A műpénisz egy ütemben lüktetett vele sokáig, de a vége felé már combomba kapaszkodott, és a kéjrúd céltalanul meredt ki belőlem. Két kezembe temettem arcomat, és hangosan szuszogva elmentem.  Erősen hullámzott a testem, és az összeszűkült hüvelyem kilökte magából a műpéniszt. Persze kedvesem kicsit rásegített erre a folyamatra, mert zavarta a segédeszköz a beteljesedésben. Egyre vadabbul tette, amit ösztöne diktált, mígnem magjának minden cseppjét belém fecskendezte.  Lassan kihúzta férfiasságát, én leengedtem lábaimat, ő zilálva roskadt rám. Eztán bementünk a mosdóba, hogy szalonképesen térjünk vissza az utastérbe. A rakodófiúk biztos meglepődtek mikor a csomagokat tették a szalagra, hogy egy tanga és egy műbroki hányódik a csomagok között céltalanul. Egyiket sem találtuk meg az együttlétünk után.

 Folytatás...

Szólj hozzá!

Címkék: könyv történet szex pornó erotika szerelem erotikus szenvedély történetek szexkönyv

A bejegyzés trackback címe:

https://lampion.blog.hu/api/trackback/id/tr761023330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása